Інклюзивна освіта: від основ до практики
26 листопада 2021 року в освітньому ХАБі ЦПРПП було проведено семінар-практикум для асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти.
Світлана Котік, психолог ЦПРПП, ознайомила присутніх з алгоритмом створення інклюзивного класу, рівнями підтримки учнів з ООП, функціями команди супроводу згідно до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОНУ від 15.09.2021 року.
Тетяна Кушнерук, асистент вчителя Ліцею №1, розповіла про сучасні освітні технології у галузі інклюзивної освіти, які допоможуть дитині найповніше реалізувати свої природні здібності та задатки. Однією із таких технологій є кінезіологія, яка допомагає розвивати розумові здібності і досягнення фізичного здоров’я через рухові вправи. Кінезіологічні вправи дозволяють дітям зосередитися, скоординувати свою діяльність, позбутися стресу, долати мовленнєві вади і вчитися легше та природніше.
З особливостями логопедичної підтримки дітей з порушеннями мовлення, послідовністю і наступністю в роботі логопеда з асистентом вчителя ознайомила педагог корекційної освіти Ліцею №7 Людмила Александрова.
Наталія Місюра, асистент вчителя Ліцею №7, зосередила увагу присутніх на практичному інструментарію та розвивальних вправах в організації освітнього процесу дітей з ООП.
Учасники семінару-практикуму переглянули та проаналізували відеоролик «Інклюзивна освіта у Фінляндії: концепції, освітні програми, законодавство і практика».