Тематика
|
Форма проведення, відповідальна особа
|
Дата, година і місце проведення
|
Цільова аудиторія
|
Реєстрація
|
1. Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь НУШ
|
Семінар - тренінг
Шайнюк С.В.
|
03.01.2024 р.
10.00
Ліцей с.Нуйно
|
Учителі початкових класів, вихователі ГПД |
|
2. Сучасний урок - основа ефективної та якісної освіти |
Методичний семінар-тренінг
Прохорчук А.Ф.
|
03.01.2024 р.
10.00
Ліцей с. Нуйно
|
Учителі географії, хімії, біології, математики, фізики, інформатики, трудового навчання |
|
3. Сертифікація - ключ до успіху в професійній діяльності педагогів |
Методичний семінар
Бруча С. А.
|
10.01.2024 р.
13.00
Ліцей № 11 м. Ковеля
|
Учителі історії та громадянських дисциплін та вчителі української мови та літератури |
|
4. Організація та проведення змагань з волейболу як одного з модулів навчальної програми НУШ |
Методичний хаб
Колеснікова Ж.
|
12.01.2024 р.
14.00
Ліцей № 10 м. Ковеля
|
учителі фізичної культури |
|
5.Розуміння стресу та психологічна підтримка в контексті резильєнтності |
Семінар-тренінг
Котік С.М.
|
03.01.2024р.
10.00
Ліцей С. Нуйно
|
Працівники психологгічної служби, асистенти вчителів, вчителі початкових класів |
|
6.Розуміння стресу та психологічна підтримка в контексті резильєнтності |
Семінар-тренінг
Котік С.М.
|
02.01.2024
09.00
Ліцей №7
|
Педагогічні працівники |
|
7.Арт-терапія в умовах інклюзивного навчання |
Семінар-практикум
Котік С.М.
|
16.01.2024
09.30
Освітній ХАБ ЦПРПП
|
Асистенти вчителів/ вихователів |
|
8.Арт-терапія в умовах інклюзивного навчання |
Семінар-практикум
Котік С.М.
|
17.01.24
09.30
Освітній ХАБ
ЦПРПП
|
Асистенти вчителів/вихователів |
|
9. Розумний професор: як штучний інтелект змінює вигляд освіти |
Семінар-практикум
Прохорчук А.Ф.
|
22.01.2024
15.00
Освітній ХАБ
ЦПРПП
|
Вчителі Ліцею №11 м. Ковеля |
|
10. Роль художньо-естетичних смаків та творчих здібностей дітей під час реалізації нетрадиційних технік малювання |
Методийний хаб
Колеснікова Ж.В.
|
30.01.2024 року
12.30
ЗПО "Ковельський Палац учнівської молоді імені Івана Франка"
|
Педагоги ЗПО
|
|
11. Освітні втрати й розриви: як розрізнити, виміряти і подолати |
Семінар - практикум
Шайнюк С.В.
|
23.01.2024 р.
10.00
Ліцей №7
|
Учителі початкових класів, вихователі ГПД
|
|
12. Інноваційні методи роботи з батьками |
Семінар-практикум
Котік С.М.
|
31.01.2024 р.
Освітній ХАБ ЦПРПП
|
Практичні психологи ЗДО, асистенти вихователів |
|
13. Реалізація трудової функції "Професійний розвиток та самовдосконалення" |
Семінар- практикум
Колода О.П.
|
08.02.2024
09.30
Освітній ХАБ
ЦПРПП
|
Молоді педагоги ЗДО, слухачі школи "Паросток" |
|
14. Управлінська діяльність директора ЗДО: як досягти ефективності |
Семінар- практикум
Колода О.П.
|
09.02.2024
09.30
Освітній ХАБ
ЦПРПП
|
Директори ЗДО
|
|
15. Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь НУШ |
Семінар - тренінг
Шайнюк С.В.
|
13.02.2024
09.00, 13.30
Ліцей №7
|
Учителі початкових класів, вихователі ГПД |
|
16. Розумний професор: як штучний інтелект змінює вигляд освіти |
Семінар-практикум
Прохорчук А.Ф.
|
16.02.2024
14.00
Освітній ХАБ
ЦПРПП
|
Учителі Дубівської та Смідинської ТГ |
|
16. Мовленнєва гармонія |
Семінар-практикум
Колода О.П.
|
29.02.2024 р.
09.20
ЗДО №4
|
Вихователі
ЗДО
|
|
17. Емоційний та оздоровчий вплив музики на розвиток дітей дошкільного віку |
Семінар практикум
Колода О.П.
|
28.02.2024 р.
09.30
ЗДО №2
|
Музичні керівники
ЗДО
|
|
18. Тренінг з проєктного менеджменту від ГО « Крим. SOS» |
Тренінг
координатор
Верчук С.С.
|
10.00
ХАБ
ЦПРПП
|
педагоги ЗЗСО |
|
19. Розвиток креативного та критичного мислення молодших школярів НУШ за допомогою інноваційних технологій |
Семінар-практикум
Шайнюк С.В.
|
15.03.2024
13.00
Ліцей №11
|
Учителі початкових класів |
|
20. Освітні втрати у початковій школі. |
Семінар-практикум
Колеснікова Ж.В.
|
25.03.2024
10.00
Ліцей №3 імені Лесі Українки
|
Учителі англійської мови (початкові класи) |
|
21 Використання ігрової терапії, творчих методів та інших інноваційних підходів у корекційній роботі з дітьми |
Семінар-практикум
Котік С.М.
|
20.03.2024
09.30
ХАБ
ЦПРПП
|
Практичні психологи, асистенти вихователів ЗДО |
|
22. Інтеграція патріотичного виховання дошкільників зі змістом основних напрямків БКДО в Україні |
Семінар - практикум
Колода О.П.
|
22.03.2024
09.00
ЗДО №1
|
Вихователі
ЗДО
|
|
23.Емоційне вигорання педагогів: ресурси та шляхи підтримки. |
Семінар-тренінг
Колеснікова Ж.В.
|
27.03.2024
09.00
ЦПРПП
|
Педагоги-організатори |
|
24. Сучасні освітні технології в новій українській школі для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
Семінар-практикум
Котік С.М.
|
27.03.2024
Ліцей "1
|
Асистенти вчителів |
|
25. Вправи та завдання для подолання дисграфії і дислексії у дітей дошкільного, молодшого шкільного віку |
Семінар-практикум
Котік С.М.
|
26.03.2024
Ліцей №3
|
Корекційні педагоги ЗДО, ЗЗСО |
|
26.Професійна мобільність асистентів у сфері роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
Методичний хаб
Котік С.М.
|
26.03.2024
Ліцей №3
|
Асистенти вчителів/вихователів |
|
27. Стресостійкість та відновлення ресурсів як засоби протидії вигорянню |
Методичний хаб
Котік С.М.
|
26.03.2024
Ліцей №3
|
Працівники психологічної служби ЗЗСО |
|
28. Розвиток креативного та критичного мислення молодших школярів НУШ за допомогою інноваційних технологій |
Семінар-практикум
Шайнюк С.В.
|
26.03.2024
Ліцей №3
|
Учителі початкових класів (ЗЗСО №6, Люблинецька ТГ) |
|
29. Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь НУШ |
Семінар-тренінг
Шайнюк С.В.
|
26.03.2024
Ліцей №3
|
Учителі початкових класів (Дубівська ТГ) |
|
30. Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь НУШ |
Семінар-тренінг
Шайнюк С.В.
|
27.03.2024
Ліцей №3
|
Учителі початкових класів (ЗЗСО №2, Ліцей №13, Тойкутський ліцей, Доротищенська гімназія) |
|
31. Освітні втрати й розриви: як розрізнити, виміряти і подолати |
Семінар-практикум
Шайнюк С.В.
|
04.04.2024
Ліцей №3
|
Учителі початкових класів (Ліцей №3, Ліцей №11) |
|
32. Інноваційна діяльність педагога в системі формування життєво компетентної особистості |
Методичний хаб
Прохорчук А.Ф.
|
26.03.24
Ліцей №3
|
Учителі фізики |
|
33. Інноваційна діяльність педагога в системі формування життєво компетентної особистості |
Методичний хаб
Прохорчук А.Ф.
|
26.03.24
Ліцей №3
|
Учителі математики |
|
34. Інноваційна діяльність педагога в системі формування життєво компетентної особистості |
Методичний хаб
Прохорчук А.Ф.
|
26.03.24
Ліцей №3
|
Учителі інформатики |
|
35. Інноваційна діяльність педагога в системі формування життєво компетентної особистості |
Методичний хаб
Прохорчук А.Ф.
|
26.03.24
Ліцей №3
|
Учителі хімії |
|
36. Інноваційна діяльність педагога в системі формування життєво компетентної особистості |
Методичний хаб
Прохорчук А.Ф.
|
26.03.24
Ліцей №3
|
Учителі біології |
|
37. Інноваційна діяльність педагога в системі формування життєво компетентної особистості |
Методичний хаб
Прохорчук А.Ф.
|
26.03.24
Ліцей №3
|
Учителі географії |
|
38. Інноваційна діяльність педагога в системі формування життєво компетентної особистості |
Методичний хаб
Прохорчук А.Ф.
|
26.03.24
Ліцей №3
|
Учителі трудового навчання |
|
39. Дитина в гармонії з природою |
Семінар - практикум
Колода О.П.
|
11.04.2024
ЗДО №6
|
Вихователі
ЗДО
|
|
40. Створення сучасного освітнього простору для формування компетентної особистості учня |
Семінар-тренінг
Бруча С.А.
Колеснікова Ж.В.
Прохорчук А.Ф.
|
15.04.24
ЗЗСО І-ІІ ст. №9 м. Ковеля
|
Учителі ЗЗСО |
|
41. Впровадження ідей освіти для сталого розвитку в сучасному закладі дошкільної освіти. |
Семінар - практикум
Колода О.П.
|
25.04.2024 р.
ЗДО №11
|
Молоді вихователі ЗДО слухачі школи "Паросток" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|