A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Ковельської міської ради Волинської області

Ігрові технології та арт-терапія в роботі з дітьми з ООП: нові методи розвитку

Дата: 07.04.2025 14:12
Кількість переглядів: 11

Фото без описуНеобхідність адаптації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами висуває важливі завдання пошуку нових методів та інструментів для їх розвитку. Воркшоп для асистентів вчителя «Ігрові технології та арт-терапія в роботі з дітьми з ООП:  методи розвитку мовлення, соціальної адаптації та навчальної діяльності» став важливою подією, яка відкрила нові можливості для підтримки таких дітей у їх соціальній адаптації, розвитку мовлення та навчальній діяльності.

Спікерами воркшопу були асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти м. Ковеля: Оксана Сидорук (ліцей «Оберіг»), Олена  Бабула (ліцей №11), Ірина Васковець (ліцей №7 м. Ковеля), Світлана Назарук (ліцей №13 ),Тетяна Шворак (ліцей №12).

Теоретичний блок заходу розглядав ефективне використання ігрових технологій в проєктній діяльності для покращення соціальної адаптації дітей з ООП. Особлива увага була приділена використанню гри як засобу розвитку мовлення у дітей з аутичними розладами, а також застосуванню дидактичних ігор для підтримки навчальної діяльності.

Інноваційним підходом стало використання спеціальних методів для розвитку когнітивних та математичних навичок, зокрема паличок Кюїзенера, блоків Дьєнеша, кубиків Блума та танграма. Ці інструменти дозволяють дітям з ООП не лише засвоювати математичні поняття, а й розвивати логічне мислення та просторову орієнтацію.

Практичний блок воркшопу став справжнім відкриттям для учасників. Вони мали змогу спробувати інтерактивні вправи та ігри для покращення соціальної адаптації дітей з ООП, а також побачити на практиці ігрові методи для розвитку мовлення у дітей з розладами аутичного спектра. Учасники також ознайомилися з вправами для спільної роботи батьків та дітей, зокрема арттерапевтичними практиками, спрямованими на зміцнення емоційного зв'язку та розвитку взаєморозуміння через гру.

Не менш важливою частиною заходу стало заняття з використанням паличок Кюїзенера, блоків Дьєнеша та інших методик для розвитку когнітивних і математичних навичок у дітей з ООП.

Захід став важливою платформою для обміну досвідом та вдосконалення професійних навичок асистентів вчителя, допомагаючи їм вносити інноваційні підходи в роботу з дітьми з особливими освітніми потребами.



« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано