A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Ковельської міської ради Волинської області

Емоційна компетентність у професійному розвитку педагога

Дата: 04.03.2025 14:44
Кількість переглядів: 26

Фото без описуУ сучасному освітньому процесі роль емоційної компетентності педагога стає дедалі важливішою. Педагог не лише передає знання, але й формується як особистість, яка має взаємодіяти з вихованцями, колегами та батьками на емоційному рівні. Саме тому розвиток емоційного інтелекту є невід’ємною частиною професійного становлення педагога.

04 березня  2025 року в освітньому ХАБі ЦПРПП відбувся семінар-практикум для практичних психологів та асистентів вихователя з теми: «Роль емоційної компетентності в особистісному розвитку педагога».

Спікери зустрічі: Світлана Котік, психолог ЦПРПП м. Ковеля, Надія Герез, практичний психолог ЗДО №10, Марія Дякова, практичний психолог ЗДО №12.

У ході семінару учасники ознайомилися з основними аспектами емоційної компетентності педагога, яка включає вміння управляти своїми емоціями та ефективно взаємодіяти з емоціями учасників освітнього процесу. Особлива увага була приділена розвитку емоційного інтелекту, самоконтролю та емпатії, а також п’яти ключовим компонентам емоційного інтелекту Деніела Гоулмана, які є основою для успішної педагогічної діяльності. Учасники обговорили, як ці навички допомагають у вирішенні конфліктів, підтримці позитивної атмосфери в колективі, а також дізналися про важливість ненасильницького спілкування для створення комфортного освітнього середовища.

У практичному блоці заходу учасники виконували вправи, спрямовані на розвиток емоційної компетентності. Арттерапевтичні техніки допомогли педагогам знайти внутрішні ресурси для подолання стресових ситуацій і підтримки емоційної рівноваги. Вправа "Колесо емоцій" Роберта Плутчіка сприяла розвитку емоційної усвідомленості та саморегуляції, дозволяючи учасникам краще розуміти й керувати своїми емоціями. Асоціативні картки стали ефективним інструментом для аналізу емоційного стану, допомагаючи учасникам глибше усвідомити вплив емоцій на їхні взаємодії з іншими.

Завершення семінару відбулося підведенням підсумків, де учасники відзначили важливість розвитку емоційної компетентності для професійного зростання педагога.

Усі учасники зустрічі залишилися задоволені отриманими знаннями та практичними навичками, які зможуть застосувати у своїй щоденній роботі, сприяючи розвитку емоційно здорового та гармонійного навчального середовища.



« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано