Нові ідеї для проєктування успішної траєкторії професійного розвитку вчителя української мови та літератури
У рамках Зимової сесії вчителів української мови та літератури, організованої Центром професійного розвитку педагогічних працівників Ковельської міської ради, 26 грудня 2024 року на базі Ліцею імені Олени Пчілки (директорка Олена Вальчук) було проведено методичний семінар «Нові ідеї для проєктування успішної траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників». У ньому взяли участь учителі Ковельської, Дубівської, Люблинецької, Смідинської та Сошичненської ТГ.
Захід спрямований на підвищення професійних компетентностей педагогів з питань ефективності мотивуючого, зорієнтованого на успішний результат освітнього середовища.
Спікерами семінару стали Ольга Федорук, учитель-методист української мови та літератури ліцею № 11 м. Ковеля, сертифікований викладач Classtime, експерт та тренер сертифікації педагогів та Олена Данилюк, філологиня вищої категорії ліцею № 1 м. Ковеля, які поділилися вражаннями від ОЗОНівського фестивалю педагогічних ідей, який відвідали у жовтні 2024 року в м. Нетішині. Педагогині представили кращі практики з підвищення читацької компетентності здобувачів освіти, які почерпнули з досвіду роботи спікерів ОЗОНівського фестивалю.
Авторськими ідеями з упровадження формувального оцінювання в НУШ відповідно до груп результатів навчальної діяльності поділилася з учасниками методичного семінару Ірина Кисіль, вчителька української мови та літератури Заліського ліцею Заболоттівської ТГ Ковельського району, Голова ГО «Центр інновацій та спільнодії «Крок», переможниця конкурсу «Сучасний урок НУШ» від видавництва «Літера ЛТД» (2023 р), спікерка видавництва «Літера ЛТД», авторка електронного додатка до підручника «Українська мова. 8 клас» авторського колективу А. Онатій, Т. Ткачука, переможниця конкурсу «Творчі сходинки педагогів Волині» (2023 рік), керівник ініціативної групи педагогів ліцею щодо організації нового освітнього середовища для учнів та молоді.
Учасники заходу мали можливість ознайомитися з рефлексивними картками Ірини Кисіль, які педагогиня використовує для мотивації навчальної діяльності, перевірки домашнього завдання, рефлексії, самооцінювання та взаємооцінювання.
Участь у такому заході дає можливість педагогам не тільки поглибити свої знання, а й надихнутися на створення власних методичних та дидактичних матеріалів, які позитивно позначаться на мотиваційній та пізнавальній діяльності здобувачів освіти.
Дякуємо спікерам за небайдужість, креативність та бажання поділитися досвідом.