Вчимося навчати: професійний розвиток та рефлексія вчителя англійської мови
Стомлені, та не зломлені: як учителі долають труднощі війни. Сьогодні освітяни максимально зосереджені на психоемоційній підтримці дітей. Але насправді ми всі травмовані війною. Педагоги — це ті люди, які особливо потребують підтримки. Адже в них два тягарі — впоратися зі своїми негараздами і дбати про дітей.
Робота складна, але вона і допомагає. Сьогодні, 30 жовтня , центром професійного розвитку педагогічних працівників м. Ковеля було запрошено голів шкільних професійних спільнот англійської мови у ліцей імені Олени Пчілки (директор Олена Вальчук) для успішної інтеграції інновацій у власну педагогічну практику.
Ірина Котюк, голова ТПС учителів англійської мови, учитель-методист англійської мови ліцею імені Олени Пчілки щиро та високопрофесійно поділилася своїми напрацюваннями з педагогами освітніх закладів Ковельської ТГ, Дубівської ОТГ. Педагоги мали можливість отримати знання та матеріали для підвищення рівня обізнаності щодо створення чутливого до травм навчально-освітнього середовища, розуміння добробуту. Деякі завдання можна застосувати як для вчителів, так і для учнів , що дасть можливість забезпечити професійні потреби вчителів під час війни та після закінчення військових дій в Україні.
Переконана, що набуті знання стануть допомогою змістовної взаємодії та рефлексії.