A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Ковельської міської ради Волинської області

Порушення мовлення: причини, ознаки та методи корекції

Дата: 08.10.2024 17:06
Кількість переглядів: 85

Фото без описуУ сучасній освітній системі питання мовленнєвих порушень у дітей набуває особливого значення. Проблеми з розвитком мовлення можуть суттєво впливати на навчальну успішність і соціальну адаптацію учнів.

08 жовтня 2024 року в освітньому ХАБі ЦПРПП було проведено семінар-практикум для асистентів вчителів/вихователів з теми «Порушення писемного та усного мовлення: причини, ознаки, особливості корекційної роботи».

           Спікери зустрічі: Світлана Котік, психолог ЦПРПП, Олена Журавлюк, фахівець-консультант Ковельського ІРЦ,  Олена Зінчук, вчитель-логопед ліцею №13, Олена Шадура, вчитель - логопед ЗДО №6 –ЦРД.

          В теоретичному блоці розглянули питання:

- структура мовлення: види порушень, їх функції та методи корекції;

- типи дислексії у дітей молодшого шкільного віку: фактори розвитку та аспекти діагностування;

- основні напрямки та етапи роботи з корекції дислексії;

- ключові аспекти профілактики оптичної дисграфії в здобувачів освіти.

          Під час семінару були розглянуті практичні методи корекції мовленнєвих порушень у дітей. Представлено вправи та ігри для розвитку фонематичного сприймання, звукового аналізу і синтезу, що сприяють поліпшенню навичок читання і письма. Також було запропоновано креативні завдання для навчання грамотності, які допомагають розвивати мовленнєві навички в ігровій формі. Особлива увага приділялась профілактиці оптичної дисграфії за допомогою спеціальних вправ, що тренують зорове сприйняття і просторове мислення. Додатково обговорювалося використання засобів альтернативної та додаткової комунікації в логопедичній роботі, що полегшує спілкування дітей із важкими мовленнєвими порушеннями.

           Комплексний підхід до корекції та профілактики мовленнєвих порушень забезпечує ефективні результати в навчанні дітей, що дозволяє їм краще адаптуватися в освітньому середовищі.

           За підсумками семінару-практикуму педагоги отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.



« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано