Діяльнісний підхід у роботі педагога-організатора
„Якщо ви мислите на рік уперед – сійте зерна.
Якщо ви мислите на десять років уперед – садіть дерева.
Якщо ви мислите на сто років уперед – виховуйте Людину”.
Сучасний педагог-організатор основну увагу в своїй діяльності має приділяти особистості учня, допомагати і підтримувати учня у його саморозвитку, самовихованні, поєднувати уміння учителя-предметника, соціального педагога, практичного психолога, наставника, старшого товариша, здатного увійти в референтне середовище школяра. Важлива також варіативність у діяльності педагога-організатора в залежності від вікової групи учнів (підлітки чи юнацтво), типу школи.
У своїй роботі педагог-організатор керується державними документами про школу, освіту, виховання, Положенням про посадові обов'язки педагога-органзітора, Статутом школи, інструкціями та наказами адміністраторів.
Власне, ці та інші питання обговорювали 28.08.2024 року педагоги-організатори освітніх закладів Ковельської МТГ, Дубівської ОТГ, Люблинецької ОТГ, Сошичненської ОТГ під час Літньої сесії .
Жанна Колеснікова, консультант ЦПРПП м. Ковеля аецентувала увагу на тому, що
педагог-організатор має володіти глибокими психолого-педагогічними знаннями та уміннями (рефлективно-аналітичними, комунікативними, організаторськими, прогностичними, конструктивними, креативними тощо).