A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Ковельської міської ради Волинської області

Діяльнісний підхід у роботі педагога-організатора

Дата: 29.08.2024 11:39
Кількість переглядів: 107

    Фото без опису„Якщо ви мислите на рік уперед – сійте зерна.

    Якщо ви мислите на десять років уперед – садіть дерева.

    Якщо ви мислите на сто років уперед – виховуйте Людину”.

Сучасний педагог-організатор основну увагу в своїй діяльності має приділяти особистості учня, допомагати і підтримувати учня у його саморозвитку, самовихованні, поєднувати уміння учителя-предметника, соціального педагога, практичного психолога, наставника, старшого товариша, здатного увійти в референтне середовище школяра. Важлива також варіативність у діяльності педагога-організатора в залежності від вікової групи учнів (підлітки чи юнацтво), типу школи.

У своїй роботі педагог-організатор керується державними документами про школу, освіту, виховання, Положенням про посадові обов'язки педагога-органзітора, Статутом школи, інструкціями та наказами адміністраторів.

Власне, ці та інші питання обговорювали 28.08.2024 року педагоги-організатори освітніх закладів Ковельської МТГ, Дубівської ОТГ, Люблинецької ОТГ, Сошичненської ОТГ під час Літньої сесії .

Жанна Колеснікова, консультант ЦПРПП м. Ковеля аецентувала увагу на тому, що

педагог-організатор має володіти глибокими психолого-педагогічними знаннями та уміннями (рефлективно-аналітичними, комунікативними, організаторськими, прогностичними, конструктивними, креативними тощо).

 

 

 

 

 



« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано