ДИТИНА В ГАРМОНІЇ З ПРИРОДОЮ
Семінар-практикум професійної спільноти вихователів ЗДО «Дитина в гармонії з природою», який проводився на базі ЗДО № 6 «Світлячок», спрямований на пошук освітніх шляхів, інноваційних підходів, медіатехнологій у роботі вихователів з дошкільниками.
Метою даного заходу було підвищити професійну компетентність педагогів з питань реалізації завдань освітнього напряму БКДО «Дитина в природному довкіллі» та поглибити знання з використання медіатехнологій, інноваційних форм і методів ознайомлення дошкільників з природним довкіллям.
Під час організованої діяльності «Бережи свою планету» вихователь Зоя ДУДКА з своїми вихованцями читали електронну книгу про важливість збереження навколишнього середовища. Цікаві прийоми і методи, ігри екологічного характеру, емоційний комфорт на заннятті, формували у дітей відповідальне ставлення до природи.
Теоретичний блок семінару був спрямований на розкриття різних аспектів роботи з дітьми з формування гармонійних відносин з природою.
Директор Наталія УДАЧНА, окреслила широкий спектр виховних можливостей, зокрема патріотичних почуттів у дітей через пізнання природи.
Медіатехнології які використовують у роботі з екологічного виховання педагоги закладу, їх ефективність, доцільність презентувала Алла ЛАЗОРКІНА, вихователь-методист ЗДО № 6.
Вихователь Анна МАЗЕЇН, під час консультації – діалогу показала різноманітність інноваційних форм і методів для ознайомлення дошкільників з природним довкіллям.
Майстер-клас, проведений вихователем Тетяною ПІНІЧ, допоміг зрозуміти як складати цікаві екологічні казки з своїми дітьми, використовуючи інтерактивні технології.
Увазі присутніх запропоновано відеопрезентацію «День без іграшок». Це ще один аргумент про багатогранність і необмежені можливості природи, бо і без купленої іграшки в довкіллі легко знайти об`єкт для цікавої гри.
Семінар-практикум «Дитина в гармонії з природою» підвів нас до висновку, що формування природничо-екологічної компетентності, партнерської взаємодії з учасниками освітнього процесу та вміння створювати стимулююче середовище для формування природодоцільної поведінки кожної дитини є необхідним аспектом щоденної праці педагогів закладів дошкільної освіти.