Подолання дисграфії і дислексії у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
З метою ознайомлення корекційних педагогів закладів освіти з практичними інструментами в роботи з дітьми, що мають порушення писемної та читацької компетенцій, проведено семінар-практикум з теми «Вправи та завдання для подолання дисграфії та дислексії у дітей дошкільного, молодшого шкільного віку».
Спікери семінару-практикуму:
Олена Зінчук, вчитель-логопед ліцею №13; Олена Шадура, вчитель - логопед ЗДО №6 -ЦРД; Юлія Нестерук, вчитель-логопед ліцею №10; Олена Журавлюк, фахівець-консультант Ковельського ІРЦ.
Учасники мали можливість ознайомитися з основними аспектами роботи з дітьми, які стикаються з дисграфією та дислексією. Теоретичний блок зосереджувався на розумінні типів та чинників виникнення цих порушень, а також на найефективніших методах діагностики та корекції. Учасники також отримали поглиблені знання про методи попередження оптичної дисграфії та виявлення фонематичної дисграфії.
У практичній частині семінару були надані конкретні вправи, ігри та творчі завдання для розвитку фонематичного сприймання, звукового аналізу та синтезу, а також навчання грамоти. Були представлені кейси ігрових завданнь та вправ для профілактики оптичної дисграфії, профілактики і корекції дисграфії взагалі. Заключним елементом було обговорення використання засобів альтернативної та додаткової комунікації в логопедичній роботі.
Всі ці заходи спрямовані на надання педагогам необхідних інструментів та знань для успішної корекційної роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку.