Професійна мобільність асистентів вчителів/вихователів у сфері роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
У сфері освіти, особливо у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, професійна мобільність та постійне вдосконалення навичок є невід’ємною частиною успішної діяльності. З метою сприяння цьому процесу та презентації досвіду роботи, був організований методичний хаб у форматі весняної сесії для асистентів вчителів/вихователів.
Спікери зустрічі: Ірина Касянюк, вихователь групи подовженого дня ліцею «Оберіг»; Оксана Масловська, вихователь групи подовженого дня ліцею «Оберіг»; Віталіна Білоус, асистент вчителя ліцею №7; Ірина Мельничук, асистент вчителя ліцею №11; Тетяна Головата, асистент вчителя ліцею №11;Анна Пацалай, асистент вчителя ліцею №13; Наталія Анциперова, асистент вчителя Люблинецького ліцею.
В ході теоретичного блоку учасники отримали інструменти та стратегії для організації продуктивного часу дітей з особливими освітніми потребами під час групи подовженого дня; поглибили свої знання щодо методів та підходів до розвитку когнітивних навичок у здобувачів з особливими освітніми потребами; розглянули практичні методики використання паличок Кюїзенера для підвищення математичних здібностей у дітей даної категорії.
У практичній частині методичного хабу фахівці ознайомилися:
- з відеоматеріалами практичного досвіду роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
- фрагментом навчальних занять з використанням паличок Кюїзенера;
- презентацією інклюзивних навчальних ресурсів для дітей з ООП з навчальними труднощами;
- портфоліо дитини з особливими освітніми потребами як результатом відображення прогресу та підтримки індивідуального розвитку;
- використанням кінезіологічних вправ в роботі зі здобувачами з особливими освітніми потребами.
Учасники семінару-практикуму обмінялися враженнями та позитивними емоціями, спостереженнями з власної практики, обґрунтували важливість таких практичних заходів в подальшому професійному вдосконаленні.