A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Ковельської міської ради Волинської області

Спостереження як основний вид дослідження дітей дошкільного віку: важливість і практика

Дата: 28.03.2024 09:22
Кількість переглядів: 29

У сучасному світі дослідження дитячого розвитку та виховання в дошкільному віці є однією з найбільш актуальних тем. Для практичних психологів закладів дошкільної освіти використання спостережень стає ключовим інструментом для збору об'єктивної інформації, аналізу та подальшого вдосконалення методів роботи з малюками.

       26 березня 2024 року відбулося засідання інтервізійної групи практичних психологів закладів дошкільної  освіти з теми: «Спостереження як основний вид дослідження дітей дошкільного віку».

      Надія Герез, практичний психолог ЗДО №10, зазначила,  що дошкільний вік - це період, коли дитина активно вивчає світ, формує свою особистість, вчиться взаємодіяти з оточуючими. Тому важливою є можливість побачити та зрозуміти всі тонкощі їхнього розвитку. Спостереження дозволяє виявити індивідуальні особливості кожної дитини, її потреби та інтереси.

    Під час засідання обговорювалися не лише методи спостереження, але і інструменти, які використовуються для цієї мети, алгоритм дій здійснення та фіксації дослідження.

      З метою підтримки та відновлення ресурсу фахівців Надія Севасьянівна провела вправу з використанням колоди метафоричних асоціативних карт «Маленька велика «Я».



« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано