Освітні втрати: причини та шляхи подолання під час уроків англійської мови (початкові класи).
Відповідно до річного плану роботи ЦПРПП м. Ковеля 25 березня 2024 року на базі ліцею №3 імені Лесі Українки м. Ковеля (директор Василь Оксентюк) було організовано та проведено семінар-практикум учителів англійської мови (початкові класи) з теми «Освітні втрати у початковій школі».
Жанна Колеснікова, консультант ЦПРПП м. Ковеля, розпочала зустріч з презентаційного меседжу «Освітні втрати: причини та шляхи подолання». Поділилася міркуваннями щодо причин, що впливають на виникнення освітніх втрат, ключових викликів освітнього процесу в умовах війни. Акцентувала увагу на завданні, яке на часі перед сучасним учителем: використовувати такі ресурси, які допоможуть здобувачам освіти щодо подолання освітніх та навчальних втрат.
Учителі кафедри англійської мови ліцею №1 м. Ковеля – Наталія Літвінчук та Лідія Корнійчук ділилися досвідом щодо технології персоналізованого та диференційованого навчання через призму подолання освітніх втрат. Поділилися власними напрацюваннями щодо діагностики навчальних втрат: що і як вимірювати.
Світлана Шайнюк, консультант ЦПРПП м. Ковеля організувала та провела з учасниками практичного заходу майстерку «Подолання освітніх втрат у початковій школі».
Учасники семінару-практикуму навчалися організації гнучкого підходу до планування навчальної діяльності учнів. Розвивали професійні знання щодо готовності до проєктування індивідуальної траєкторії професійно-особистісного розвитку вчителя.
Щиро дякуємо всім спікерам та учасникам семінару-практикуму за конструктивну роботу.
Очікуємо на нові запити! Разом ми зможемо все! І все буде Україна!