A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Ковельської міської ради Волинської області

Корекційно-розвиткова робота з дітьми з особливими освітніми потребами різних рівнів підтримки

Дата: 18.12.2023 17:00
Кількість переглядів: 15

 Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами  в Україні досі переживає період становлення. Практика змушує вносити корективи у розв’язання багатьох питань, які, здавалося б, не залишали жодних сумнівів у їхній довершеності. За таких умов значна увага приділяється корекційно-розвитковій складовій освітнього процесу здобувачів з особливими освітніми потребами. За рівнями підтримки тепер відбуватиметься не лише навчання й надання корекційних послуг.         

          З метою підвищення професійного рівня корекційних педагогів,  покращення якості надання корекційно-розвиткової підтримки дітям з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору 18 грудня 2023 року в освітньому ХАБі ЦПРПП було проведено семінар–практикум з теми: «Корекційно-розвиткова робота з дітьми з ООП різних рівнів підтримки».

         Спікери заходу: Світлана Котік, психолог ЦПРПП, Олена Кулік, вчитель-логопед  ліцею №1, Юлія Нестерук, вчитель-логопед  ліцею №10, Іванна Троцюк, вчитель-дефектолог ЗДО №6 ЦРД.

      Основними питаннями, які розглядались були:

  • корекційно-розвиткова робота та її значення у навчанні дитини з особливими освітніми потребами;
  • діагностика мовленнєвого розвитку у дітей з розладами аутичного спектру;
  • формування граматичної сторони мовлення у дітей з особливими освітніми потребами різних рівнів підтримки;
  • ознайомлення з відео-кейсами методів та прийомів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами дошкільного віку різних рівнів підтримки.

          В практичній частині заходу учасники ознайомилися:

  • з проведенням ігор для розвитку слухового сприйняття та формування звуковимови у дошкільників з особливими освітніми потребами;
  • іграми та вправами на формування відчуття ритму, мелодико-інтонаційної організації мовлення, збагачення пасивного словника, образного мислення та уяви у дітей дошкільного віку;
  • ритмічно-руховими діалогами для тіла, рук та язика;
  •  методами альтернативної комунікації в роботі з дітьми з розладами аутичного спектру;
  • застосуванням ігрових технологій у корекційній роботі з  метою формування граматичної сторони мовлення здобувачів освіти з особливими освітніми потребами;
  • логопедичною лялькою як засобом формування та розвитку мовленнєвої функції у дітей.

 



« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано