A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Ковельської міської ради Волинської області

Категорії освітніх труднощів та рівнів підтримки у навчанні дітей з особливими освітніми потребами

Дата: 05.12.2023 16:49
Кількість переглядів: 73

              Сучасний рівень розвитку освіти задає чіткий вектор на розвиток інклюзивного навчання. Соціологічні дослідження доводять, що навчання в інклюзивних класах/групах закладів освіти є корисним як  для дітей з особливими освітніми потребами, так і для  звичайних дітей.

     Запровадження даної форми навчання залишається певним викликом для педагогічних працівників, оскільки їм доводиться вирішувати нестандартні складні ситуації, що вимагають специфічних знань і вмінь.

        З метою підвищення професійної компетентності асистентів вчителів/вихователів  щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та організації інклюзивного навчання 05 грудня 2023 року в освітньому ХАБі ЦПРПП було проведено семінар–практикум з теми: «Категорії освітніх труднощів та рівнів підтримки у навчанні дітей з особливими освітніми потребами».

           Спікери заходу: Світлана Котік, психолог ЦПРПП, Світлана Шайнюк, консультант ЦПРПП, Тетяна Головата, асистент вчителя ліцею №1,  Ірина Мельничук,  асистент вчителя ліцею №11.

      Основними питаннями, які розглядались були:

  • типологія освітніх труднощів та рівнів підтримки дитини з  ООП;
  • загальна характеристика мовленнєвих труднощів дитини з особливими освітніми потребами різних рівнів підтримки;
  • навчальні труднощі у дітей з особливими освітніми потребами;
  • діяльнісний підхід у роботі із здобувачами освіти.

                              В практичній частині заходу учасники ознайомилися:

  • з алгоритмом проведення дидактичних ігор та вправ для подолання навчальних труднощів;
  • вправами для розвитку словникового запасу, граматичних навичок, побудови зв'язних мовленнєвих висловлювань;
  • із завданнями  із використанням діяльнісного підходу;
  • створення та використання мнемотаблиць у роботі з дітьми з мовленнєвими труднощами.

        Учасники семінару-практикуму обмінялися враженнями та позитивними емоціями, спостереженнями з власної практики, обґрунтували важливість таких практичних заходів в подальшому професійному вдосконаленні.



« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано