Діяльнісний підхід на уроках громадянської та історичної освітньої галузі
Відповідно до річного плану роботи та з метою удосконалення компетентностей з упровадження діяльнісного підходу 25 жовтня 2023 р. на базі ліцею № 10 м. Ковеля (директор Максим Селівончик) було організовано та проведено семінар-практикум учителів громадянської та історичної освітньої галузі «Упровадження НУШ у 5-6-х класах: виклики та перспективи», в якому взяли участь педагоги закладів загальної середньої освіти Ковельської, Смідинської, Сошичненської, Дубівської ТГ.
Спікер заходу – Ірина Шулежко, вчитель історії ліцею № 10 м. Ковеля, зосередила основну увагу присутніх на реалізації діяльнісного підходу при вивченні історії через упровадження інноваційних технологій. Проаналізувала переваги та недоліки діяльнісного підходу, відзначила ті методичні прийоми, які ефективно формують ключові компетентності та наскрізні вміння здобувачів освіти. У практиці Ірини Олександрівни – це Facebook сторінки історичних діячів, використання TikTokу, «хмаринок слів», кросвордів навпаки, вебквестів, «стрічок часу», онлайн-пазлів тощо.
Практичний інтенсив семінару містив виконання вправи «Онлайн-майстерня гончара», створення «Капсули часу», робота з «глиняними» табличками тощо.
Під час дискусійної панелі учасники семінару-практикуму відзначили, що з-поміж ефективних підходів до навчання варто надавати перевагу діяльнісному, який дає змогу застосовувати теоретичні знання на практиці, формувати здібності до самоосвіти та командної роботи, успішно інтегруватися в соціумі та професійно самореалізуватися.
Дякуємо спікеру за інноваційні підходи до викладання предмету, популяризацію досвіду та натхнення. Наближаємо перемогу разом!