Педагогічний діалог з учителями фізичної культури Сошичненської та Смідинської ОТГ.
Відповідно до планів роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Ковеля 05 травня 2023 року у форматі онлайн було організовано та проведено методичний хаб учителів фізичної культури освітніх закладів Сошичненської та Смідинської ОТГ з теми: «Професійний діалог з учителями фізичної культури: фахові педагоги – якісна освіта».
Модератор зустрічі – Жанна Колеснікова, консультантка ЦПРПП.
Мета заходу – конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу; визначати та враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості здобувачів освіти; застосовувати нові підходи до вирішення практичних завдань в освітньому середовищі.
Під час методичного хабу було опрацьовано питання:
- Нові підходи до навчання під час організації освітнього процесу.
Жанна Колеснікова , консультантка ЦПРПП
- Сучасні уроки фізичної культури: досвід, завдання, реалізація.
- «Інноваційні підходи до викладання фізичної культури у закладах загальної середньої освіти».
Михайло Пекора, учитель фізичної культури Ліцею №7 м. Ковеля, учасник обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2023» у номінації «Фізична культура»; спікер ЦПРПП м. Ковеля.
Цікаво та креативно відбулося - інтерв’ю з учителем: «Дні конкурсного життя» - Пекора Михайло Васильович, переможець фінального етапу першого туру обласного Всеукраїнського конкурсу «Учитель року -2023» у номінації «Вчитель-новатор"; учитель фізичної культури Ліцею №7.
Учасники семінару – учителі фізичної культури освітніх закладів Сошичненської та Смідинської ОТГ – удосконалили рівень практичних знань, умінь та навичок здобувачів освіти; поглибили та розширили знання щодо здатності безперервно оновлювати практичні навички, які спрямовані на досягнення спортивно-оздоровчої ефективності під час уроку; набули знань щодо впровадження інноваційних підходів на уроках фізичної культури у ЗЗСО.
В цілому, проведення методичного хабу сприяло розвитку професійного потенціалу як інтегрованого показника готовності до інноваційної діяльності.