Сучасні уроки фізичної культури: досвід, завдання, реалізація.
28 лютого 2023 року на базі Центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Ковеля було організовано та проведено методичний хаб учителів фізичної культури освітніх закладів з теми: «Інноваційні підходи до викладання фізичної культури у закладах загальної середньої освіти».
Модератор зустрічі – Жанна Колеснікова, консультант ЦПРПП.
Мета заходу – конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу; визначати та враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості здобувачів освіти; застосовувати нові підходи до вирішення практичних завдань в освітньому середовищі.
Під час теоретичної складової методичного хабу було обговорено питання:
- Нові підходи до навчання під час організації освітнього процесу.
Жанна Колеснікова , консультант ЦПРПП
- Сучасні уроки фізичної культури: досвід, завдання, реалізація.
(Валентина Дацик, член журі обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2023» у номінації «Фізична культура»; учитель фізичної культури ОНЗ «Люблинецький ліцей»).
Цікаво та креативно відбулося - інтерв’ю з учителем: «Дні конкурсного життя» - Пекора Михайло Васильович, переможець фінального етапу першого туру обласного Всеукраїнського конкурсу «Учитель року -2023» у номінації «Вчитель-новатор"; учитель фізичної культури Ліцею №7.
Під час практичної складової заходу педагоги активно брали участь у вправі «Пазли» та виконанні тесту «Педагогічний діалог». Переглянули відеоролик «Мій конкурсний урок».
Учасники семінару – учителі фізичної культури освітніх закладів Ковельської МТГ, Люблинецької ОТГ – удосконалили рівень практичних знань, умінь та навичок здобувачів освіти; поглибили та розширили знання щодо здатності безперервно оновлювати практичні навички, які спрямовані на досягнення спортивно-оздоровчої ефективності під час уроку; набули знань щодо впровадження інноваційних підходів на уроках фізичної культури у ЗЗСО.
В цілому, проведення методичного хабу сприяло розвитку професійного потенціалу як інтегрованого показника готовності до інноваційної діяльності.