STEM - освіта нового покоління
Сьогодні Україна потребує значної кількості висококваліфікованих спеціалістів в інноваційній сфері, які стануть запорукою успішного економічного розвитку та конкурентоспроможності нашої держави в найближчому майбутньому. Конкуренція на ринку праці вимагає посилення підготовки учнівської молоді з предметів природничо-математичного циклу і технічної творчості. Разом з тим, в Україні найбільший дефіцит спостерігається за такими професіями як інженери-технологи та конструктори.
З метою підготовки до формування в закладах освіти нового освітнього простору, зокрема впровадження в освітній процес інноваційних міжнародних навчальних програм на основі конструкторів LEGO, ознайомлення з інноваційними освітніми STEM-технологіями, залучення їх до вивчення технічних наук і інформаційних технологій, підвищення фахової майстерності педагогічних працівників 10 лютого на базі Ліцею №10 м. Ковеля (директор Максим Селівончик) проведено семінар-практикум вчителів трудового навчання, фізики, інформатики з проблеми «Упровадження елементів STEM-освіти в освітній процес під час вивчення предмету. Робототехніка – як невід’ємна складова STEM-освіти в сучасній школі».
На доцільності і перспективності розвитку STEM-навчання в закладах загальної середньої освіти акцентував увагу Андрій Прохорчук, консультант ЦПРПП
Досвід запровадження інноваційних ігрових технологій навчання, інтерактивних методів групового навчання, поглиблення науково-технічної підготовки, залучення учнів до практичної та проєктної діяльності з елементами STEM – освіти представили Максим Селівончик, вчитель трудового навчання Ліцею №10 м. Ковеля, Тетяна Осіпчук, вчитель інформатики Ліцею №10 м. Ковеля. На завершення семінару-практикуму учасники обговорили проблемні питання щодо впровадження STEM-навчання в закладах освіти, обмінялись досвідом роботи, підвели підсумки роботи семінару-практикуму та прийняли відповідні рекомендації.