НУШ: оцінювання результатів навчання на уроках громадянської та історичної освітньої галузі
З метою усвідомлення нових підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів 14 листопада 2022 р. було організовано та проведено методичний діалог учителів історії закладів загальної середньої освіти Ковельської, Люблинецької, Дубівської, Сошичненської територіальних громад «Оцінювання в 5-х класах НУШ: виклики сьогодення».
Спікер семінару – Світлана Бруча, консультант ЦПРПП м. Ковеля, спираючись на ключові позиції методичних рекомендацій МОН, розкрила алгоритм діяльності вчителя під час здійснення формувального та підсумкового оцінювання; наголосила на конструктивному зворотному зв’язку, як важливій складовій поступу учнів на шляху від однієї навчальної мети до іншої та поділилася досвідом створення власної інструментів формувального оцінювання.
У рефлексії методичного діалогу взяли активну участь всі учасники, узгоджуючи проблемні питання щодо здійснення оцінювання, виробили програму дій щодо використання необхідних інструментів для впровадження об’єктивного й справедливого оцінювання результатів навчання учнів 5-х класів на уроках громадянської та історичної освітньої галузі.