ОЦІНЮВАННЯ НУШ 5 КЛАС: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ
Дитиноцентризм освіти НУШ зумовлює кардинальну переорієнтацію у системі оцінювання. Філософія Нової української школи розглядає оцінювання як ресурс, що допомагає вчитися; передбачає оцінювальну діяльність, яка відбувається впродовж усього курсу навчальної програми, а не лише наприкінці її вивчення.
У зв'язку запровадженням нових підходів до оцінювання регламентованих наказом МОН України від 01 квітня 2022 № 289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» виникла потреба у конкретизації та практичному «ограновуванні» цього документа.
7 жовтня 2022 року в режимі очному відбувся методичний діалог «Оцінювання в умовах НУШ 5 клас: виклики сьогодення» для заступників директора з навчально-виховної роботи під керівництвом Андрія Прохорчука, консультанта ЦПРПП
У методичному діалозі взяли активну участь 25 учасників, узгоджуючи проблемні питання щодо здійснення оцінювання, вони виробили алгоритм дій щодо використання необхідних інструментів для впровадження об’єктивного й справедливого оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 5 класів.