Формуємо природничо-екологічну компетентність дітей дошкільного віку
З метою реалізації освітнього напрямку Базового компоненту дошкільної освіти «Дитина в природному довкіллі» на базі ЗДО №2 «Берізка» відбувся семінар-практикум професійної спільноти вихователів з теми «Сучасні підходи до формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку».
Консультант Оксана Колода та вихователь-методист Ірина Лукашик детально ознайомили педагогів з освітнім напрямком БКДО «Дитина в природному довкіллі», базовими принципами екологічної освіти, емоційно-цілісним ставленням, сформованістю знань та навичками орієнтованим на сталий розвиток, які має набути дитина для формування природничо-екологічної компетентності.
Директор Філаретова Тетяна ознайомила учасників семінару з основними екологічними проблемами людства та формуванням системи наукових знань, поглядів, переконань, які закладають основи відповідального та дієвого ставлення до навколишнього середовища усіх учасників освітнього процесу.
БКДО визначає, що перед вступом до школи дитина має оволодіти природничо-екологічною компетенцією. Тому в ході семінару педагоги ЗДО№2 - Місюра Наталія, Новицька Галина , Щекальова Ірина, Олещук Тамара, Абрамчук Марія презентовали напрацювання з реалізації та формування ключових завдань екологічного виховання дітей, використання гри в екологічної освіти дошкільнят та виховання екологічної свідомості дітей через використання пошуково -дослідницької діяльності.
Природничо - екологічна компетентність дітей дошкільного віку ? одна з ключових у Державному стандарті дошкільної освіти.
Учасники заходу ознайомились з новою формою роботи з дошкільнятами - еколого-психологічним тренінгом «Живі насінинки», переглянули театралізоване дійство за участю дітей середньої та старшої груп «Відкриваємо секрети», відеофрагменти використання пошуково-дослідницької діяльності в різних вікових групах ЗДО№2 та виготовили «Екологічну іграшу».
Робота педагогів з батьками має на меті покращення обізнаності батьків з питань екологічного виховання. Педагогам були запропоновані нові підходи до організації освітнього середовища та роботи з батьківською спільнотою.