Працівники Центру навчались у ВІППО
Працівники ЦПРПП м.Ковеля 04-05 лютого 2021 року взяли участь у семінарі-тренінгу «Супровід діяльності Центрів професійного розвитку педагогічних працівників» на базі Волинського ІППО 04-05 лютого 2021 р.
Мета заходу: підвищення кваліфікації фахівців Центрів професійного розвитку педагогічних працівників.
Відкриваючи захід, Петро Степанович Олешко, директор Волинського ІППО, кандидат історичних наук, доцент, наголосив, що в Україні посилюється інтерес до проблеми професійного розвитку освітян. З 1 вересня 2020 року почали працювати Центри професійного розвитку педагогічних працівників. Наприкінці липня уряд затвердив відповідне Положення, згідно з яким основними завданнями центрів є сприяння професійному розвитку педагогічних працівників, забезпечення їхньої психологічної підтримки та консультування із широкого кола питань, пов’язаних з освітнім процесом. Центри мають узагальнювати та поширювати інформацію про можливості професійного розвитку освітян: програми підвищення кваліфікації, вебресурси та інші інструменти, що можуть стати у нагоді для їхнього професійного зростання. Вони мають також координувати діяльність професійних спільнот педагогів і надавати психологічну підтримку педагогічним працівникам.
Вітюк Валентина Василівна, кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора Волинського ІППО з науково-методичної та навчальної діяльності, наголосила на тому, що проєктування індивідуальної траєкторії професійного розвитку є важливими чинником професійного зростання вчителя, що забезпечує розширення його творчих можливостей, пізнавальних інтересів та формування творчої індивідуальності.
Протягом двох днів учасники семінару-тренінгу опрацьовували такі питання:
«Комунікативні здібності як важлива складова професійної компетентності фахівця ЦПР ПП» (Вітюк В. В.);
«Професійний стандарт професії «Вчитель початкових класів», «Вчитель ЗЗСО», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)»; «Консультування педагогічних працівників щодо планування індивідуальної траєкторії їхнього професійного розвитку», «Нові професійні ролі працівників ЦПР ПП», «Медіаактивність ЦПР ПП в Інтернет-просторі. Організація партнерської взаємодії працівників ЦПР ПП» (Поліщук Н. А.);
«Консультування працівниками ЦПР ПП керівників закладів освіти» (Романюк С. В., Богданович О. І.);
«Основні напрями реформи в дошкільній освіті. Консультування працівників закладів дошкільної освіти щодо їхнього професійного розвитку» (Березіна О. М.);
«Консультування керівників і педагогічних працівників закладів освіти щодо організації та забезпечення інклюзивної освіти» (Мазурик Т. В.).