A A A K K K
людям з порушенням зору
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Ковельської міської ради Волинської області

Класне керівництво - це виконання обов'язків педагогічного працівника системи загальної середньої освіти, а не окрема посада.

Дата: 27.01.2022 11:45
Кількість переглядів: 56

           Серед завдань шкільного виховання пріоритетним є створення умов, які сприяють повноцінному особистісному розвитку кожної дитини. Отже, виховний процес у сучасному освітньому закладі має бути зорієнтованим на формування і розвиток  інтелектуальної, творчої та ініціативної особистості, здатної жити в нових умовах, реалізувати себе у житті, бути успішною і сприяти розвитку суспільства.

              Так, 26 січня 2022 року в освітньому ХАБі ЦПРПП м. Ковеля було організовано та проведено семінар-практикум класних керівників (5-6 класи) з теми: «Психологічні ресурси особистості». Учасниками заходу були педагогічні працівники Ковельської ТГ, Люблинецьої ОТГ, Дубівської ОТГ (Секунська гімназія).

            Спікери заходу - Жанна Колеснікова, консультант ЦПРПП м. Ковеля та Людмила Іванова, практичний психолог КЗ «Ковельський Палац учнівської молоді імені Івана Франка».

              Під час семінару – практикуму  було проаналізовано систему діяльності класних керівників щодо формування життєво компетнетної особистості.  Присутнім для ознайомлення було представлено презентаційні матеріали володіння компетентними якостями. Акцентовано увагу на розвиток особистості та її психологічні ресурси. На часі залишається актуальна тема: «Використання виховного потенціалу Інтернет-ресурсу у забезпеченні особистісного розвитку здобувача освіти», тому зосередили увагу класних керівників  на таких цифрових інструментах: «Canwa» та ігри в онлайн «Goodui.org».

            Упродовж практичної складової -  учасники заходу мали можливість бути у ролі педагога, здобувача освіти, батьків. Пройшли діагностику «Опитувальник персональної ресурсної особистості» (О.С. Штепа); методику діагностики домінантних ресурсних каналів «BASIC PH»;  АРТ- терапевтичні техніки: «Мапа внутрішньої країни», «Соняшник».

         Таким чином, удосконалили рівень психологічної компетентності педагога, поглибили та розширили знання щодо збереження та зміцнення психічного здоров’я. Окреслили чимало завдань для спільної реалізації.

       Усі класні керівники активно працювали у напрямі «Розвиток професійних компетентностей педагога»,  отримали  інформаційні матеріали для впровадження щоденної роботи із здобувачами освіти та доповнили власні методичні кейси.



« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень